4 lapsen äiti etsii pieniä ilonaiheita ympäriltään ja opettelee nauttimaan myös yksinäisyydestä sekä vapaudesta.

keskiviikko 2. tammikuuta 2013

Uusi vuosi, uusi matto :)

Jeps, kätevästi sain tilattua Jotexin paketin samaan rakennukseen, jossa kuljen töissä päivittäin. Voisiko aleshoppailu enää helpompaa olla? Lueskelin jostain blogista positiivisia kokemuksia muovimaton käytännöllisyydestä keittiössä, joten minäkin uskaltauduin tilaamaan tämän mustavalkoraitaisen maton, josta olen haaveillut koko sen puoli vuotta, mitä tässä talossa olen asunut. Ja tykkään, tietenkin.

Sekä ekat sisustuskirjaimeni, verhon huoneeseeni yms. Tälle vuodelle haaveilee innostuvansa vähän enemmänkin laittaan tätä kotia mieleisekseen. Tää on vähän kuin lupaus ;)

7 kommenttia:

  1. Kivan näköstä! :) Sama verho ku mulla sivuverhoina olokkarisa :) Vaikuttaa kyllä mielenkiintoselta tuo muovimatto idea. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Pitikin heti käyä tarkistamassa teiän verhot. Ja saunaa ihastelin tietenkin erityisesti ;)

      Poista
  2. Mukavannäköinen muovimatto. Mun pitäisi kans laittaa keittiöön uudet matot, kun nyt on nämä lapsiperheystävälliset paperinarumatot, toooooosi kivat pestä muuten. :D Laitoin olkkarin vanhat tänne, kun en ole mieleisiä keittiön mattoja vielä löytänyt. Käyn siis Jotexilta katsoon.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kuulostaa toosi lapsiystävälliseltä :D mä oon ainakin löytänyt Jotexilta paljon oman tyylistä, joten käyhän säkin tarkistamassa.

      Poista
  3. Pitäski kaivaa omat mustavalkoset muovimatot keittiöön...kuhan nyt eka raaskis laittaa kaikki joulut pois :D

    VastaaPoista
  4. Oi, onkohan samanlaiset matot? Ei ollut kyllä sun blogi, mistä bongasin matot. Taitaa olla monellakin näitä. Meillä lähti joulua tänään pois, onhan loppiainen.

    VastaaPoista
  5. Kurkkimassa :)http://perintopesa73.blogspot.fi/

    VastaaPoista